Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Cassels kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Cassels
Cassels är en klädesbutik som har butiker lite överallt i Sverige, bland annat i Alingsås, Norrköping, Skövde, Gävle, Borås, Eskilstuna, Strömstad, Uddevalla och Varberg.
I Cassels utbud kan man hitta kläder av märkena Only, Vila, Isolde, Sisters Point, Tuxer, Vero Moda, Giovanna, Seven Seas Copenhagen, Izco, Robell, Soyaconcept, Anna Montana, Erla of Sweden och Carl William. De säljer både herr – och damkläder.
Här finner man både byxor, tröjor, toppar, t-shirts, kjolar, klänningar, skjortor, jeans och mycket mer. Cassels tillhandahåller även med presentkort med valfritt belopp så att man kan överraska nära och kära med lite nya kläder i garderoben.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Cassels Kundsupport – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via telefon.
Cassels Kundtjänst – Hemsida
På cassels.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Cassels Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Cassels kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Cassels Kundsupport – Twitter
– kundtjänst är inte tillgänglig på twitter.
Cassels Kundservice – Facebook
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via facebook-sida.
Cassels Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Cassels Kundsupport – Postadress
– Ingen postadress till kundtjänsten finns angiven.