Senast uppdaterat den 22/08/2023
Kundtjänst kontaktuppgifter för Direct Ferries Sverige. Uppdaterad information för att kontakta Direct Ferries – telefonnummer, hemsida, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.
Kundservice alternativ:
Direct Ferries Sverige Kundtjänst – Telefon
Inget telefonnummer till kundtjänsten finns angivet.
Direct Ferries Sverige Kundtjänst – Hemsida
På directferries.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
Direct Ferries Sverige Kundtjänst – Chatt
Direct Ferries Sverige erbjuder kundservice via chatt: Klicka här.
Chatten online är tillgänglig på dator och mobil.
Du kan göra ändringar i din bokning 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
Kontakt Direct Ferries Kundtjänst – Mailadress
E-postadressen till Direct Ferries kundsupport är: [email protected].
Direct Ferries Kundservice – Facebook
Direct Ferries på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/directferries.
Kontakt Direct Ferries Kundtjänst – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Direct Ferries Ltd, 2-3 Three Rivers Business Centre, Felixstowe Road, Ipswich, Suffolk IP10 0BF, United Kingdom
Om Direct Ferries
Företaget grundades år 1999 i England av Howard Davies. Företaget säljer resor med färjor runt om i världen. Ca 3000 resor finns på deras hemsida, i 194 olika länder.
På deras hemsida finns både resor med och utan bilplatser. De erbjuder även flera produkter från deras partners, som hotellerbjudanden, och tågresor.
Direct ferries hemsida fungerar som en tredjeparts biljettsida. Det betyder att de visar resor från andra företag och skickar kunden till de andra företagens sidor. De tjänar pengar på provision genom affiliate marketing, och säljer alltså inga resor själva. Direct ferries har en app där du också kan boka resor, som de lanserade 2013 på IOS och Android.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.