Direct Ferries Kundservice

Kundtjänst kontaktuppgifter för Direct Ferries. Uppdaterade information för att kontakta Direct Ferries – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, sociala medier-konton, och mer.

Om Direct Ferries

Företaget grundades år 1999 i England av Howard Davies. Företaget säljer resor med färjor runt om i världen. Ca 3000 resor finns på deras hemsida, i 194 olika länder.

På deras hemsida finns både resor med och utan bilplatser. De erbjuder även flera produkter från deras partners, som hotellerbjudanden, och tågresor.

Direct ferries hemsida fungerar som en tredjeparts biljettsida. Det betyder att de visar resor från andra företag och skickar kunden till de andra företagens sidor. De tjänar pengar på provision genom affiliate marketing, och säljer alltså inga resor själva. Direct ferries har en app där du också kan boka resor, som de lanserade 2013 på IOS och Android.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakta Direct Ferries Kundtjänst via Telefon

– Inget telefonnummer till kundtjänsten finns angivet.

Direct Ferries Kundtjänst – Hemsida

directferries.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.

Kontakt Direct Ferries Kundtjänst – E-post

E-postadressen till Direct Ferries kundsupport är: [email protected].

Direct Ferries Kundservice – Facebook

Direct Ferries på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Direct Ferries Kundtjänst – Chatt

– Ingen kundtjänst via chatt.

Kontakt Direct Ferries Kundtjänst – Postadress

Företagets kundtjänst postadress: Direct Ferries Ltd, Unit 1 Chester House Kennington Park, 1-3 Brixton Road, London, United Kingdom, SW9 6DE.