Senast uppdaterat den 14/11/2023
Kundservice kontaktuppgifter för Gjensidige försäkring Sverige. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Gjensidige – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, facebook och mer.
Kundservice alternativ:
Gjensidige Kundservice – Telefon
Gjensidiges kundtjänst telefonnummer: 0771-326 326.
Gjensidiges kundcenter öppettider:
- Kundservice privat: Måndag-fredag 8.30-17.00
- Kundservice företag: Måndag-fredag 8.30-16.00
Ytterligare telefonnummer
- Skadad eller sjuk utomlands: +45 88 24 73 20
- Väghjälp eller bärgning: 0771-614 614
Gjensidige Sverige Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på gjensidige.se:
Gjensidige Kundtjänst – Mailadress
Kunder kan kontakta Gjensidiges kundtjänst på följande e-postadresser:
- E-post: [email protected]
- Skadeärenden: [email protected]
Gjensidige Försäkring Sverige Kundtjänst – Chatt
Gjensidige Försäkring Sveriges kundtjänst går inte att nå via chatt.
Gjensidige Försäkring Sverige – Facebook
Gjensidige Försäkring Sverige – Facebook-sida: facebook.com/GjensidigeSverige
Gjensidige Försäkring Sverige – Instagram
Gjensidige försäkring Sverige – Instagramkonto: instagram.com/gjensidige_se.
Gjensidige Kundservice – Postadress
Postadressen till Gjensidiges kundservice:
- Kontor Stockholm postadress: Gjensidige Försäkring, Box 3031, 103 61 Stockholm
Besöksadress: Gjensidige Försäkring, Kungsgatan 47 B, 111 56 Stockholm - Kontor Malmö postadress: Gjensidige Försäkring, Box 4430, 203 15 Malmö
- Kontor Luleå postadress: Gjensidige Försäkring, Box 38, 971 02 Luleå
Besöksadress: Gjensidige Försäkring, Varvsgatan 49, 972 38 Luleå
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.