Senast uppdaterat den 14/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Kalmar Länstrafiks kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, e-post, med mera.
Kundservice alternativ:
Kalmar länstrafik Kundservice – Telefon
Kalmar länstrafiks kundtjänst kan nås på dessa telefonnummer:
- Telefon kollektivtrafiken: 010 – 21 21 000
- Telefon serviceresor: 010 – 21 21 021
Kalmar länstrafiks telefonsupport går att nå:
- Kundtjänst linjetrafik
- Helgfria vardagar kl. 7.00-18.00
- lördagar kl. 9.00-18.00
- söndagar kl. 9.00-18.00
- Närtrafik:
- Helgfria vardagar kl. 7.00-18.00
- Lördag och söndag kl. 8.00-17.00
- Färdtjänst och riksfärdtjänst:
- Helgfria vardagar kl. 8.00-16.30
- Lördag och söndag kl. 8.00-15.00
- Sjukresor i specialfordon:
- Helgfria vardagar kl. 7.00-18.00
- Mellan kl. 7.00-18.00 på vardagar samt lördag och söndag endast akuta resor
Kalmar länstrafik Kundtjänst – Officiell Hemsida
På kalmarlanstrafik.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
Kalmar länstrafik Kundtjänst – Mailadress
Kalmar länstrafiks kundtjänst e-postadress:
- Kalmar: [email protected]
- Högsby: [email protected]
Kalmar länstrafik Kundtjänst – Chatt
Kalmar länstrafiks kundtjänst går inte att nå via chatt.
Kalmar länstrafik Kundservice – Facebook
Kalmar länstrafik – Officiella Facebook-sida: facebook.com/kalmarlanstrafik.
Kalmar länstrafik – Instagram
Kalmar länstrafik – Instagram-konto: instagram.com/kalmarlanstrafik.
Kalmar länstrafik Kundtjänst – Postadress
Kalmar länstrafiks kundtjänst postadress: Kalmar länstrafik, Box 54, 579 22 Högsby.
Besöksadress:
- Kalmar: Stationsgatan 5, 392 32 Kalmar
- Högsby: Albert Engströms väg, 579 30 Högsby
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.