Här är information om hur du kontaktar Kivras kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Kivra
Kivra är en webbplats där du kan spara kvitton, brev, fakturor och andra viktiga papper. Kivra är både säkrare och miljövänligare än vanlig post då breven kommer direkt till ditt konto på hemsidan och de är helt krypterade.
Du som vaccinerar dig kan välja att få ditt vaccin intyg digitalt i Kivra, och idag har över en miljon covid bevis skickats i Kivra. Deras årliga omsättning var 2020 över 140 miljoner kronor, en ökning med 40% sedan året innan.
Med Kivra kan du välja vilken post som du vill ha digitalt, så länge företagen du får post från är anslutna till Kivra.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kivras Kundsupport – Telefon
Kivras kundtjänst telefonnummer: 0770-45-70-00.
Kivras telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00.
Kivra Kundtjänst – Officiell Hemsida
På kivra.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.
Kivras Kundservice – E-post
E-postadressen till företagets kundtjänst är: [email protected].
Kivra Kundtjänst – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: klicka här.
Kivra Kundservice – Facebook
Kivra kundtjänst facebook länk: klicka här.
Kivra Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Kontakt Kivra Kundtjänst – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Vattugatan 17, 115 52 Stockholm.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning