Här är information om hur du kontaktar Mios kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Mio
Mio är en svensk företagskedja som säljer möbler och heminredning. De har butiker på över 70 platser i Sverige, men de säljer även sina produkter online. Mio grundades 1962 och såldes 2016 för 5,4 miljarder kronor.
Deras sortiment indelas i olika rum som vardagsrum, matplats, sovrum och hall. I de olika kategorierna säljer de produkter som är menade att användas i det rummet, som vardagsrum där de till exempel säljer soffor och fåtöljer.
Sortimentet på deras hemsida och i deras butik förnyas flera gånger om året, varje år och höst lanseras ett nytt sortiment.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Mios Kundtjänst – Telefon
Mios kundtjänst telefonnummer: 020-66-44-00.
Mios telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-19: 00
Lördag: 10: 00-17: 00
Söndag: 11: 00-17: 00.
Mio Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på mio.se: klicka här.
Mio Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Mio kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Mio Kundservice – Twitter
– Inget officiellt twitterkonto.
Mio Kundservice – Facebook
Mio på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.
Mio Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Mio Kundservice – Postadress
Mios kundtjänst adress: Fågelviksleden 2, 543 50 Tibro, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning