Senast uppdaterat den 18/09/2023
Här är information om hur du kontaktar Mios kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejladress, officiell hemsida, med mera.
Kundsupport alternativ:
Mio Kundtjänst – Telefon
Mios kundtjänst telefonnummer: 010-179 51 00.
Mios telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 09:00-19:00.
Mio Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på mio.se:
Mio Kundtjänst – E-post
Kunder kan kontakta Mio kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Mio Kundtjänst – Chatt
Mio erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Mio.se Kundservice – Facebook
Mio Stil & Inredning på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/mioofficiell.
Mio Kundservice – Instagram
Mio.se – instagramkonto: instagram.com/mio_officiell.
Mio Kundservice – Postadress
Mios kundtjänst adress: Fågelviksleden 2, 543 50 Tibro, Sweden.
Om Mio
Mio är en svensk företagskedja som säljer möbler och heminredning. De har butiker på över 70 platser i Sverige, men de säljer även sina produkter online. Mio grundades 1962 och såldes 2016 för 5,4 miljarder kronor.
Deras sortiment indelas i olika rum som vardagsrum, matplats, sovrum och hall. I de olika kategorierna säljer de produkter som är menade att användas i det rummet, som vardagsrum där de till exempel säljer soffor och fåtöljer.
Sortimentet på deras hemsida och i deras butik förnyas flera gånger om året, varje år och höst lanseras ett nytt sortiment.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.