Mio Kundtjänst – Kontaktuppgifter

Här är information om hur du kontaktar Mios kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Mio

Mio är en svensk företagskedja som säljer möbler och heminredning. De har butiker på över 70 platser i Sverige, men de säljer även sina produkter online. Mio grundades 1962 och såldes 2016 för 5,4 miljarder kronor.

Deras sortiment indelas i olika rum som vardagsrum, matplats, sovrum och hall. I de olika kategorierna säljer de produkter som är menade att användas i det rummet, som vardagsrum där de till exempel säljer soffor och fåtöljer.

Sortimentet på deras hemsida och i deras butik förnyas flera gånger om året, varje år och höst lanseras ett nytt sortiment.

Kundsupport alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Mios Kundtjänst – Telefon

Mios kundtjänst telefonnummer: 020-66-44-00.

Mios telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-19: 00
Lördag: 10: 00-17: 00
Söndag: 11: 00-17: 00.

Mio Kundtjänst – Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på mio.se: klicka här.

Mio Kundtjänst via E-post

Kunder kan kontakta Mio kundtjänst via e-postadressen [email protected].

Mio Kundservice – Twitter

– Inget officiellt twitterkonto.

Mio Kundservice – Facebook

Mio på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Mio Kundtjänst – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Mio Kundservice – Postadress

Mios kundtjänst adress: Fågelviksleden 2, 543 50 Tibro, Sweden.