Senast uppdaterat den 04/12/2023
Försöker du kontakta New Balance Sveriges kundservice? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med New Balance Sveriges kundtjänst via telefon, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Kundtjänst alternativ:
New Balance Sverige Kundservice – Telefon
New Balance Sveriges kundtjänst kan nås på telefonnummer: 0208 89835.
Öppettider: Måndag–fredag 9.00-20.00 (CET).
Newbalance.se Kundtjänst – Hemsida
På newbalance.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
- Hjälpcenter
- Logga in / mina sidor
- Spåra din beställning
- Returer
- Storleksguide
- Leveransinformation
- Kontaktformulär
New Balance Sverige Kundtjänst – Chatt
New Balance Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen för att skicka ett meddelande: Klicka här.
Öppettider för chatten:
- Måndag–fredag: 9.00-20.00 (EST)
- Lördag: 9.00-13.00 (EST)
New Balance Sverige Kundtjänst – Mailadress
New Balance Sveriges kundtjänst går inte att nå via e-post.
New Balance – Sociala Medier
- New Balance – Facebook: facebook.com/Newbalance
- New Balance – Instagram: instagram.com/newbalance
- New Balance – Twitter: twitter.com/NewBalance
- New Balance – Pinterest: pinterest.com/newbalance
- New Balance – TikTok: tiktok.com/@newbalance
New Balance Sverige – Postadress
New Balance Sveriges kundtjänst postadress: Bror Nilssons Gata 5 3 Vån, 417 55 Göteborg, Västra Götalands län.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.