Senast uppdaterat den 14/11/2023
Försöker du kontakta Östgötatrafikens kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Östgötatrafikens kundtjänst via telefon, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Kundsupport alternativ:
Östgötatrafiken Kundservice – Telefon
Östgötatrafikens kundtjänst telefonnummer: 077 121 10 10.
Östgötatrafikens kundcenter öppettider:
- Vardagar: 7.00-19.00
- Helger och röda dagar: 10.00-16.00
Ytterligare telefonnummer
- Beställ resa: 0771-71 10 20
- Försenad/utebliven tur: 0771-21 10 10
- Företag: 010-434 01 00
- Skola: 0771-21 10 10
Östgötatrafiken Kundservice – Officiell Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på ostgotatrafiken.se:
Östgötatrafiken Kundtjänst – Mailadress
E-postadressen till Östgötatrafikens kundtjänst är: [email protected].
Östgötatrafiken Kundtjänst – Chatt
Östgötatrafikens kundtjänst går inte att nå via chatt.
Östgötatrafiken Kundservice – Facebook
Östgötatrafiken – Officiella Facebook-sida: facebook.com/ostgotatrafiken.
Öppettider:
- Vardagar: 07:00-19:00
- Helger och röda dagar: 08:00-19:00
Östgötatrafiken Kundtjänst – Instagram
Östgötatrafiken – Instagramkonto: instagram.com/ostgotatrafiken.
Östgötatrafiken Kundservice – Postadress
Östgötatrafikens kundtjänst adress: AB Östgötatrafiken, Box 1550, 581 15 Linköping.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.