Senast uppdaterat den 14/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Preems kundservice via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejl, med mera.
Kundservice alternativ:
Preem Kundtjänst – Telefon
Preems kundtjänst kan nås på dessa telefonnummer:
- Preem MasterCard & Preem Privatkort: 0476-58 71 40. Öppettider: Helgfria vardagar 08:00-17:00 (spärr av kort dygnet runt)
- Anslutet bankkort: 020-450 450. Öppettider: Helgfria vardagar 08:30-16:00
- Felanmälan station: 0771-380 000. Öppettider: Dygnet runt
- Truck-, Transport-, och Företagskort: 020-450 450. Öppettider: Mån-fre 08.30-16.00
- Spärra Företagskort & Såifakort: 020-450 450. Öppettider: Dygnet runt
- Smörjmedel support: 010-450 19 00. Öppettider: Mån-fre 08.00-16.00 (lunchstängt 11.30-12.30)
Preem Kundtjänst – Officiell Hemsida
På preem.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
Preem Kundtjänst – Chatt
Preems kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen längst ner på sidan: Gå till sidan.
Preem Kundtjänst – Mailadress
Preems kundtjänst e-postadress:
- Bulkleverans & beställning: [email protected]
- Preem Marin: [email protected]
- Smörjmedel support: [email protected]
- Smörjmedel order & beställning: [email protected]
Preem Kundservice – Facebook
Preems kundtjänst facebook länk: facebook.com/preem.
Preem Kundservice – Postadress
Preem Sveriges kundtjänst postadress: Preem AB, 112 80 Stockholm.
Reklamation: Preem AB, Reklamationer, 112 80 Stockholm.
Besöksadress: Warfvinges väg 45, Stockholm.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.