Preem Kundtjänst – Telefon, Mail, Chatt, Kontakt

Annonser

Senast uppdaterat den 14/11/2023

Bästa sätten att kontakta Preems kundtjänst:

Här är information om hur du kontaktar Preems kundservice via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejl, med mera.

Kundservice alternativ:

Annonser

Preem Kundtjänst – Telefon

Preems kundtjänst kan nås på dessa telefonnummer:

  • Preem MasterCard & Preem Privatkort: 0476-58 71 40. Öppettider: Helgfria vardagar 08:00-17:00 (spärr av kort dygnet runt)
  • Anslutet bankkort: 020-450 450. Öppettider: Helgfria vardagar 08:30-16:00
  • Felanmälan station: 0771-380 000. Öppettider: Dygnet runt
  • Truck-, Transport-, och Företagskort: 020-450 450. Öppettider: Mån-fre 08.30-16.00
  • Spärra Företagskort & Såifakort: 020-450 450. Öppettider: Dygnet runt
  • Smörjmedel support: 010-450 19 00. Öppettider: Mån-fre 08.00-16.00 (lunchstängt 11.30-12.30)

Preem Kundtjänst – Officiell Hemsida

Preem Kundtjänst – Chatt

Preems kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen längst ner på sidan: Gå till sidan.

Preem Kundtjänst – Mailadress

Preems kundtjänst e-postadress:

Preem Kundservice – Facebook

Preems kundtjänst facebook länk: facebook.com/preem.

Preem Kundservice – Postadress

Preem Sveriges kundtjänst postadress: Preem AB, 112 80 Stockholm.

Reklamation: Preem AB, Reklamationer, 112 80 Stockholm.

Besöksadress: Warfvinges väg 45, Stockholm.

Preem AB logo

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag