Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Ridestores kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Ridestore
Ridestore grundades i Sverige 2006, och de specialiserar sig på skid och snowboard kläder och accessoarer, men de säljer även vanliga kläder. De är en nätbutik som säljer till både europa och nordamerika och de äger tre varumärken men de säljer även andra varumärken som vans och burton.
Ridestore är en onlinebutik men de har sitt kontor i Göteborg. De äger även en online tidning vid namn Ridestore magazine.
Ridestore äger varumärkena Dope Snow och Montec, som de säljer i sin butik. Ridestore har över 200 anställda, både i Sverige och utomlands.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Ridestore Kundservice – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
Ridestore Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på ridestore.se: klicka här.
Ridestore Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Ridestores kundservice är: [email protected].
Ridestore Kundservice – Facebook
Ridestores kundtjänst facebook länk: klicka här.
Ridestore Kundtjänst – Chatt
Ridestores kundtjänst chat: besök den här länken.
Ridestore Kundservice – Postadress
Ridestores kundtjänst adress: Hedekullevägen 26ggyr 46138 Trollhättan, Sweden.