Senast uppdaterat den 09/10/2023
Kundservice kontaktuppgifter för Skånetrafiken. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Skånetrafiken – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, twitter, facebook och mer.
Kundservice alternativ:
Skånetrafiken Kundservice – Telefon
Skånetrafikens kundtjänst telefonnummer: 0771-77-77-77.
Skånetrafikens kundcenter öppettider: Vardagar och helg: 08.00-20.00.
Ytterligare telefonnummer:
- Från utlandet: +46 771 77 77 77
- Företagskundtjänst: 0771-777575. Öppettider: Tisdagar 09.00-11.30 och 13.00-15.00 samt torsdagar 09.00-11.30
- Tidtabellsinformation dygnet runt: 0771-77 77 77
- Kundtjänst serviceresor: 0771-77 44 33. Öppettider: Måndag till fredag 08.00-20.00
- Kundtjänst Kontrollavgifter: 0771- 77 72 22. Öppettider: Tisdagar 09.00-11.30 och 13.00-15.00 samt torsdagar 09.00-11.30
- Växel: 0451-28 84 00. Öppettider: Måndag till fredag 08.00-12.00 och 13.00-16.00
Skånetrafiken Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på skanetrafiken.se:
Skånetrafiken Kundtjänst – Chatt
Skånetrafikens kundtjänst via chatt: klicka här.
Klicka på chatt-ikonen för att skicka ett meddelande.
Skånetrafiken Kundtjänst – Mailadress
Kunde inte hitta någon e-postadress till Skånetrafikens kundtjänst.
Skånetrafiken Kundservice – Facebook
Skånetrafiken på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/skanetrafiken.
Skånetrafiken Kundservice – Instagram
Skånetrafiken – instagram-konto: instagram.com/skanetrafiken.
Skånetrafiken Kundservice – Postadress
Skånetrafikens kundtjänst adress: 281 97 Hässleholm, Sverige.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.