Skånetrafiken Kundtjänst – Telefon, Chatt, Kontakt

Senast uppdaterat den 09/10/2023

Bästa sätten att kontakta Skånetrafikens kundtjänst:

Kundservice kontaktuppgifter för Skånetrafiken. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Skånetrafiken – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, twitter, facebook och mer.

Annonser

Kundservice alternativ:

Skånetrafiken Kundservice – Telefon

Skånetrafikens kundtjänst telefonnummer: 0771-77-77-77.

Skånetrafikens kundcenter öppettider: Vardagar och helg: 08.00-20.00.

Ytterligare telefonnummer:

  • Från utlandet: +46 771 77 77 77
  • Företagskundtjänst: 0771-777575. Öppettider: Tisdagar 09.00-11.30 och 13.00-15.00 samt torsdagar 09.00-11.30
  • Tidtabellsinformation dygnet runt: 0771-77 77 77
  • Kundtjänst serviceresor: 0771-77 44 33. Öppettider: Måndag till fredag 08.00-20.00
  • Kundtjänst Kontrollavgifter: 0771- 77 72 22. Öppettider: Tisdagar 09.00-11.30 och 13.00-15.00 samt torsdagar 09.00-11.30
  • Växel: 0451-28 84 00. Öppettider: Måndag till fredag 08.00-12.00 och 13.00-16.00
Annonser

Skånetrafiken Kundtjänst – Hemsida

Skånetrafiken Kundtjänst – Chatt

Skånetrafikens kundtjänst via chatt: klicka här.

Klicka på chatt-ikonen för att skicka ett meddelande.

Skånetrafiken Kundtjänst – Mailadress

Kunde inte hitta någon e-postadress till Skånetrafikens kundtjänst.

Skånetrafiken Kundservice – Facebook

Skånetrafiken på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/skanetrafiken.

Skånetrafiken Kundservice – Instagram

Skånetrafiken – instagram-konto: instagram.com/skanetrafiken.

Skånetrafiken Kundservice – Postadress

Skånetrafikens kundtjänst adress: 281 97 Hässleholm, Sverige.

Skånetrafiken logo

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag