Skyscanner Kundservice

Här är information om hur du kontaktar Skyscanners kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Skyscanner

Skyscanner är en av de största webbplatserna online för resor i världen. Skyscanner grundades 2001 i Storbritannien och är för närvarande baserat i Edinburgh, Skottland och ägs av Trip.com.

Skyscanner är tillgängligt på 30 olika språk och har i genomsnitt 100 miljoner besökare i månaden.

Skyscanner söker på mer än 1 200 webbplatser samtidigt för att hitta de billigaste flygen, prisvärda hotellen, hyrbilarna och annan viktig reseinformation.

Kundtjänst alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Skyscanner Kundservice – Telefon

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.

Skyscanner Kundservice – Hemsida

Skyscanner.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.

Kontakt Skyscanners Kundtjänst – E-post

– Ingen kundservice via e-post.

Kontakt Skyscanners Kundservice – Twitter

Skyscanners kundtjänst twitter Länk: klicka här.

Kontakt Skyscanners Kundsupport – Facebook

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via facebook-sida.

Skyscanner Kundtjänst – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.

Skyscanner Kundservice – Postadress

– Ingen adress.