Här är information om hur du kontaktar Skyscanners kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Skyscanner
Skyscanner är en av de största webbplatserna online för resor i världen. Skyscanner grundades 2001 i Storbritannien och är för närvarande baserat i Edinburgh, Skottland och ägs av Trip.com.
Skyscanner är tillgängligt på 30 olika språk och har i genomsnitt 100 miljoner besökare i månaden.
Skyscanner söker på mer än 1 200 webbplatser samtidigt för att hitta de billigaste flygen, prisvärda hotellen, hyrbilarna och annan viktig reseinformation.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Skyscanner Kundservice – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
Skyscanner Kundservice – Hemsida
På Skyscanner.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.
Kontakt Skyscanners Kundtjänst – E-post
– Ingen kundservice via e-post.
Kontakt Skyscanners Kundservice – Twitter
Skyscanners kundtjänst twitter Länk: klicka här.
Kontakt Skyscanners Kundsupport – Facebook
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via facebook-sida.
Skyscanner Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Skyscanner Kundservice – Postadress
– Ingen adress.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning