Skyscanner Kundservice – Kontakt

Senast uppdaterat den 14/11/2023

Här är information om hur du kontaktar Skyscanners kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Kundtjänst alternativ:

Annonser

Skyscanner Kundservice – Telefon

Skyscanner erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.

Annonser

Skyscanner Kundservice – Hemsida

Skyscanner.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.

Kontakta Skyscanner kundservice

Skyscanner Kundtjänst – E-post

Ingen kundservice via e-post.

Skyscanner Kundtjänst – Chatt

Skyscanner erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.

Skyscanner Kundsupport – Sociala medier

Skyscanner Kundservice – Postadress

Ingen adress.

Om Skyscanner

Skyscanner är en av de största webbplatserna online för resor i världen. Skyscanner grundades 2001 i Storbritannien och är för närvarande baserat i Edinburgh, Skottland och ägs av Trip.com.

Skyscanner är tillgängligt på 30 olika språk och har i genomsnitt 100 miljoner besökare i månaden.

Skyscanner söker på mer än 1 200 webbplatser samtidigt för att hitta de billigaste flygen, prisvärda hotellen, hyrbilarna och annan viktig reseinformation.

skyscanner logo

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag