Senast uppdaterat den 14/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Skyscanners kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundtjänst alternativ:
Skyscanner Kundservice – Telefon
Skyscanner erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
Skyscanner Kundservice – Hemsida
På Skyscanner.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.
Skyscanner Kundtjänst – E-post
Ingen kundservice via e-post.
Skyscanner Kundtjänst – Chatt
Skyscanner erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Skyscanner Kundsupport – Sociala medier
- Skyscanner – Facebook-sida: facebook.com/skyscanner.
- Skyscanner – Instagram-konto: instagram.com/skyscanner
- Skyscanner – Twitter-konto: twitter.com/Skyscanner
- Skyscanner – TikTok-konto: tiktok.com/@skyscanner
Skyscanner Kundservice – Postadress
Ingen adress.
Om Skyscanner
Skyscanner är en av de största webbplatserna online för resor i världen. Skyscanner grundades 2001 i Storbritannien och är för närvarande baserat i Edinburgh, Skottland och ägs av Trip.com.
Skyscanner är tillgängligt på 30 olika språk och har i genomsnitt 100 miljoner besökare i månaden.
Skyscanner söker på mer än 1 200 webbplatser samtidigt för att hitta de billigaste flygen, prisvärda hotellen, hyrbilarna och annan viktig reseinformation.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.