Här är information om hur du kontaktar Telenors kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Telenor
Telenor är finns som både fysisk butik och internetbutik och erbjuder tjänster som telefonitjänster och bredbandstjänster. Telenor har funnits i Sverige sedan 2001 och är alltså mycket stora inom området.
Förutom abonnemangstjänster kan man även köpa mobiltelefoner, datorer och surfplattor hos Telenor. De erbjuder även att teckna ett abonnemang vid köp av deras produkter. Men det går även bra att köpa produkterna separat.
De samarbetar med stora leverantörer såsom Samsung, Nokia, Motorola, Huawei och Sony och säljer alltså telefoner, datorer och surfplattor i dessa märken. Ett annat stort märke som de samarbetar med är Apple och säljer alltså även Apple-produkter.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Telenors Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Telenors kundtjänst är: 020-222-222.
Telenors telefonsupport går att nå: Veckodag: 08: 00-18: 00.
Telenor Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på telenor.se: klicka här.
Telenor Kundtjänst – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.
Kontakt Telenors Kundservice – Twitter
Telenors kundtjänst twitter Länk: klicka här.
Telenor Kundservice – Facebook
Telenor på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.
Telenor Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Telenor Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Garvis Carlssons gata 3, Solna, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning