Hur du kontaktar WorldRemits Kundtjänst

Kundtjänst kontaktuppgifter för WorldRemit. Information för att kontakta WorldRemit via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, facebook-sida, och mer.

Om WorldRemit

WorldRemit är ett gränsöverskridande digitalt betalningsföretag som erbjuder internationella penningöverföringar och överföringar i mer än 130 länder och över 70 valutor.

WorldRemit grundades 2010 av Ismail Ahmed, Catherine Wines och Richard Igoe och var en av de första som betraktade mobil-till-mobilöverföring som sin primära form av pengaöverföring.

År 2020 hade WorldRemit gjort över 50 miljoner transaktioner globalt, totalt till mer än 10 miljarder dollar.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakt WorldRemits Kundservice – Kundcenter

WorldRemits kundtjänst telefonnummer: 04-1088-0200.

WorldRemits kundcenter öppettider: 24/7.

WorldRemit Kundtjänst – Företagets Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på worldremit.com: klicka här.

WorldRemits Kundtjänst – E-post

WorldRemits kundtjänst e-postadress: [email protected].

WorldRemit Kundsupport – Twitter

Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.

WorldRemit Kundservice – Facebook

WorldRemit kundtjänst facebook länk: klicka här.

Kontakt WorldRemits Kundservice – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via chatt.

WorldRemit Kundservice – Postadress

WorldRemits kundtjänst adress: 62 Buckingham Gate, London, SW1E 6AJ, UK.