Kundtjänst kontaktuppgifter för WorldRemit. Information för att kontakta WorldRemit via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, facebook-sida, och mer.
Om WorldRemit
WorldRemit är ett gränsöverskridande digitalt betalningsföretag som erbjuder internationella penningöverföringar och överföringar i mer än 130 länder och över 70 valutor.
WorldRemit grundades 2010 av Ismail Ahmed, Catherine Wines och Richard Igoe och var en av de första som betraktade mobil-till-mobilöverföring som sin primära form av pengaöverföring.
År 2020 hade WorldRemit gjort över 50 miljoner transaktioner globalt, totalt till mer än 10 miljarder dollar.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt WorldRemits Kundservice – Kundcenter
WorldRemits kundtjänst telefonnummer: 04-1088-0200.
WorldRemits kundcenter öppettider: 24/7.
WorldRemit Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på worldremit.com: klicka här.
WorldRemits Kundtjänst – E-post
WorldRemits kundtjänst e-postadress: [email protected].
WorldRemit Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
WorldRemit Kundservice – Facebook
WorldRemit kundtjänst facebook länk: klicka här.
Kontakt WorldRemits Kundservice – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via chatt.
WorldRemit Kundservice – Postadress
WorldRemits kundtjänst adress: 62 Buckingham Gate, London, SW1E 6AJ, UK.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning