Senast uppdaterat den 14/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Avida Finances kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejl, med mera.
Annonser
Kundsupport alternativ:
Avida Finance Kundservice – Telefon
Avida Finances kundtjänst kan nås på telefonnummer:
- Lån och kredit: 010-551 75 80. Öppettider: Vardagar 9.00-16.00
- Sparande: 010-551 75 80. Öppettider: Vardagar 9.00-16.00
- påminnelse: 010-220 39 10. Öppettider: Vardagar 9.00-16.00
- Företagskund – faktura / påminnelse: 08-564 20 110. Öppettider: Vardagar 09.00-15.00 (lunchstängt 12.00-13.00)
- Företagskund – kravbrev: 08-564 20 140. Öppettider: Vardagar 09.00-15.00 (lunchstängt 12.00-13.00)
- Övriga ärenden: 08-564 20 100
Avida Finance Kundtjänst – Hemsida
På avidafinance.com/sv kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
Avida Finance Kundtjänst – Mailadress
E-postadressen till Avida Finances kundservice är:
- Lån och kredit: [email protected]
- Sparande: [email protected]
- påminnelse: [email protected]
- Företagskund – faktura / påminnelse: [email protected]
- Företagskund – kravbrev: [email protected]
- Övriga ärenden: [email protected]
Avida Finance Kundtjänst – Chatt
Avida Finances kundtjänst går inte att nå via chatt.
Avida Finance Kundservice – Postadress
Avida Finances kundtjänst adress: Avida Finans AB, Box 38101, 100 64 Stockholm.
Besöksadress: Magnus Ladulåsgatan 65, Stockholm.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.