Har du haft en interaktion med Yahoo Sveriges kundtjänst som du vill dela med dig av?
Här kan du dela med dig av dina erfarenheter med Yahoo Sveriges kundtjänst. Se till att ditt omdöme följer våra riktlinjer för att skriva hjälpsamma kundomdömen.
Observera att genom att publicera en recension på den här sidan har du läst och godkänner våra användarvillkor.
Riktlinjer för granskning
1. Var ärlig
Recensioner ska återspegla genuina upplevelser. Basera din recension enbart på personliga erfarenheter. Undvik att publicera recensioner baserade på hörsägen eller andrahandsinformation, och avstå från att kopiera recensioner från andra källor.
2. Ge relevant information
Fokusera din recension på de viktigaste aspekterna av din upplevelse. Var specifik och erbjud relevant information för att hjälpa läsarna att förstå sammanhanget. Säkerställ noggrannhet genom att dubbelkolla fakta och information innan du publicerar din recension.
3. Konstruktiv kritik
När du kritiserar ett varumärke eller företag, gör det på ett konstruktivt sätt. Recensioner bör lyfta fram både positiva och negativa aspekter för att ge ett balanserat perspektiv.
4. Avslöja inte känsliga detaljer
Din recension kommer att vara offentlig. Undvik att dela känslig eller konfidentiell information och avstå från att kränka integriteten på något sätt.
5. Använd en respektfull ton
Håll alltid en respektfull ton. Undvik att använda stötande språk, göra diskriminerande kommentarer eller anta en olämplig ton.
6. Juridiska och etiska gränser
Recensioner får inte kränka integriteten eller främja olagliga aktiviteter på något sätt.
Om du har några anknytningar eller intressekonflikter med företaget du granskar, lämna ut denna information för transparens. Lägg inte upp reklaminnehåll eller spam.