Här kan du hitta svar på frågor om FlixBus Sverige.
Observera att detta är en oberoende sida. Svaren här är avsedda att hjälpa användare men är inte på något sätt officiella svar från företaget.
Annonser
Vill du kontakta FlixBus Sveriges kundtjänst? Klicka här för de bästa kontaktalternativen.
Fråga:
Av Oscar Nyström
09/05/2024
Hur kan jag ändra datum eller tid för min bokning?
Svar:
Du kan ändra din FlixBus-bokning fram till 15 minuter före avgång på följande sätt:
- Via hemsidan: Logga in på ”Mina resor”, välj bokningen och klicka på ”Ändra resa”
- Via FlixBus-appen: Gå till ”Mina biljetter” och välj ”Ändra resa”
- Via kundservice: Ring 08-592 508 99 (tillgänglig 08:00-20:00)
En ändringsavgift tillkommer per bokning. Om den nya resan är dyrare måste du också betala mellanskillnaden. Om den är billigare får du tillbaka mellanskillnaden som resekrediter som är giltiga i 12 månader.