Här kan du hitta svar på frågor om Lufthansa Sverige.
Observera att detta är en oberoende sida. Svaren här är avsedda att hjälpa användare men är inte på något sätt officiella svar från företaget.
Annonser
Vill du kontakta Lufthansa Sveriges kundtjänst? Klicka här för de bästa kontaktalternativen.
Fråga:
Av Carina Danling
20/02/2024
Jag betalade mitt flyg med bankkort, och nu ser jag att transaktionen inte slutfördes på grund av ett tekniskt fel. Hur kan jag slutföra betalningen?
Svar:
- Du kan betala för ditt flyg på en mängd olika sätt, inklusive:
- Betalkort
- Kreditkort
- Sofort
- PayPal
- eps (Electronic Payment Standard)
- UnionPay-kort
- Giropay
- iDEAL
- SEPA autogiro
- Cash & Miles
Hitta detaljerna för varje betalningsmetod på länken: lufthansa.com/se/en/payment-options.