Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Krautas kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Krauta
K-rauta är ett helägt dotterbolag av den större finska koncernen Kesko oyj. I Sverige har K-rauta 16 varuhus och öppnade sin första butik år 1996. Idag har man cirka 900 anställda i Sverige men är även verksamma i Norge, Finland, Ryssland och Baltikum.
K-rauta är ett byggvaruhus som erbjuder bland annat material, tillbehör, prylar och byggmaterial för trädgård och hemmet. Inredning är också en kategori K-rauta samt golv och väggar, färg samt lösningar och produkter för kyla och luftkonditionering.
I K-rautas sortiment inkluderas också produkter för bastu så som badkar, duschar, duschmattor tillbehör, vattenkranar och toaletter. Verktyg och maskiner erbjuds också för bilar, rengöring, snickeri och byggnationer.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Krautas Kundservice – Telefon
Krautas kundtjänst telefonnummer: 010-8899900.
Krautas kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 09:00-16: 00.
Övriga telefonnummer:
Huvudkontorstelefon: 08-588-18-900
0770-11-88-00
Krauta Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på k-rauta.se: klicka här.
Kontakt Krautas Kundtjänst – E-post
Krautas kundtjänst e-postadress: [email protected].
Krauta Kundservice – Facebook
Krauta officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Krauta Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Krauta Kundservice – Postadress
Krautas kundtjänst adress: Esbogatan 11, 164 74 Kista.