Krauta Kundservice

Här är information om hur du kontaktar Krautas kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Krauta

K-rauta är ett helägt dotterbolag av den större finska koncernen Kesko oyj. I Sverige har K-rauta 16 varuhus och öppnade sin första butik år 1996. Idag har man cirka 900 anställda i Sverige men är även verksamma i Norge, Finland, Ryssland och Baltikum.

K-rauta är ett byggvaruhus som erbjuder bland annat material, tillbehör, prylar och byggmaterial för trädgård och hemmet. Inredning är också en kategori K-rauta samt golv och väggar, färg samt lösningar och produkter för kyla och luftkonditionering.

I K-rautas sortiment inkluderas också produkter för bastu så som badkar, duschar, duschmattor tillbehör, vattenkranar och toaletter. Verktyg och maskiner erbjuds också för bilar, rengöring, snickeri och byggnationer.

Kundtjänst alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Krautas Kundservice – Telefon

Krautas kundtjänst telefonnummer: 010-8899900.

Krautas kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-16: 00.

Övriga telefonnummer:

Huvudkontorstelefon: 08-588-18-900
0770-11-88-00

Krauta Kundtjänst – Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på k-rauta.se: klicka här.

Kontakt Krautas Kundtjänst – E-post

Krautas kundtjänst e-postadress: [email protected].

Krauta Kundservice – Facebook

Krauta officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.

Krauta Kundtjänst – Chatt

– Ingen kundtjänst via chatt.

Krauta Kundservice – Postadress

Krautas kundtjänst adress: Esbogatan 11, 164 74 Kista.