Senast uppdaterat den 04/10/2023
Här är information om hur du kontaktar Nortics kundservice via olika supportkanaler: telefon, whatsapp, sociala medier-konton, chatt, mejladress, med mera.
Kundservice alternativ:
Kontakt Nortics Kundservice – Telefon
Nortic.ses kundtjänst telefonnummer: 0455-619-700.
Nortics kundcenter öppettider: Måndag-Fredag, 09:00-12:00.
Nortic.se Kundtjänst – Hemsida
På nortic.se hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer:
Nortic.se Kundtjänst – E-post
Nortics kundtjänst e-postadress: [email protected].
Nortic Kundtjänst – Chatt
Nortic.se erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Nortic Kundservice – Facebook
Kontakta Nortic.se på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/nortic.se.
Nortic Kundsupport – Postadress
Nortics kundtjänst postadress: Ronnebygatan 2, 371 32 Karlskrona.
Om Nortic
Nortic är en biljettförsäljare som erbjuder arrangörer att sälja sina biljetter på deras hemsida och plattform. Företag kan genom Nortic synliggöra sina evenemang och överlåta förberedelser och det administrativa arbetet.
Nortic har en app som används för biljettinsläpp, för statistik kring försäljning efter evenemang och tar betalt utifrån antal sålda biljetter hos arrangören. Som arrangör går det att arrangera helt själv eller låta Nortic sköta hela upplägget genom deras trygghetspaket.
För den som vill sköta upplägget själv ingår support för arrangör och biljettköpare på dagtid. Med trygghetspaketet ges personlig support med arrangören och sköter upplägget och finns alltid tillgänglig för personlig hjälp under hela evenemanget.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.