Här är information om hur du kontaktar Nortics kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Nortic
Nortic är en biljettförsäljare som erbjuder arrangörer att sälja sina biljetter på deras hemsida och plattform. Företag kan genom Nortic synliggöra sina evenemang och överlåta förberedelser och det administrativa arbetet.
Nortic har en app som används för biljettinsläpp, för statistik kring försäljning efter evenemang och tar betalt utifrån antal sålda biljetter hos arrangören. Som arrangör går det att arrangera helt själv eller låta Nortic sköta hela upplägget genom deras trygghetspaket.
För den som vill sköta upplägget själv ingår support för arrangör och biljettköpare på dagtid. Med trygghetspaketet ges personlig support med arrangören och sköter upplägget och finns alltid tillgänglig för personlig hjälp under hela evenemanget.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt Nortics Kundservice – Kundcenter
Nortics kundtjänst telefonnummer: 0455-619-700.
Nortics kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-12: 00.
Nortic Kundtjänst – Företagets Hemsida
På nortic.se hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.
Nortics Kundtjänst – E-post
Nortics kundtjänst e-postadress: [email protected].
Nortic Kundservice – Facebook
Kontakta Nortic på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Nortic Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Nortic Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Ronnebygatan 2, 371 32 Karlskrona.