Senast uppdaterat den 04/10/2023
Hur kontaktar jag ASOS? Här är information om hur du kontaktar ASOS kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, mejladress, chatt, officiell hemsida, sociala medier-konton, med mera.
Kundservice alternativ:
ASOS Kundsupport – Telefon
ASOS kundtjänst telefonnummer: +44-207-7561000.
ASOS telefonsupport öppettider: Måndag – lördag, 8:00-20:30 (brittisk tid).
ASOS Sverige Kundtjänst – Officiell Hemsida
På asos.com/se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
- Hjälp och vanliga frågor
- Mitt konto
- Spåra beställning
- Mina returer
- Information om returer
- Mobil- & ASOS-appar
- Asos Marketplace
- Kontakta asos
Kontakt ASOS Kundtjänst – Mailadress
ASOS kundtjänst mailadress: [email protected].
ASOS Kundtjänst – Chatt
ASOS kundtjänst via chatt: klicka här.
Kontakt asos Kundservice – Sociala medier
- asos – facebook länk: facebook.com/ASOS
- ASOS – twitter-konto: twitter.com/ASOS_news
- ASOS – Instagram-konto: instagram.com/asos
- ASOS – Snapchat: snapchat.com/add/asosfashion
ASOS Kundsupport – Postadress
ASOS kundtjänst postadress: Greater London House, Hampstead Road, London, NW1 7FB.
Om asos
ASOS är ett brittiskt modeföretag som specialiserat sig på herr- och dammode. ASOS levererar för närvarande till alla 196 länder runt om i världen och erbjuder ett brett utbud av produkter.
ASOS grundades år 2000 och riktar sig till unga vuxna. De har över 850 märken på sin webbplats, inklusive plusstorlekar, små storlekar och mer. ASOS driver också en marknadsplats där kunder kan sälja sina begagnade ASOS-kläder till andra.
ASOS-märket, som är designat av ASOS interna designteam i London, finns tillgängligt på asos.com, bland andra ledande märken, inklusive TopShop.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.