Här är information om hur du kontaktar asos kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om asos
ASOS är ett brittiskt modeföretag som specialiserat sig på herr- och dammode. ASOS levererar för närvarande till alla 196 länder runt om i världen och erbjuder ett brett utbud av produkter.
ASOS grundades år 2000 och riktar sig till unga vuxna. De har över 850 märken på sin webbplats, inklusive plusstorlekar, små storlekar och mer. ASOS driver också en marknadsplats där kunder kan sälja sina begagnade ASOS-kläder till andra.
ASOS-märket, som är designat av ASOS interna designteam i London, finns tillgängligt på asos.com, bland andra ledande märken, inklusive TopShop.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
asos Kundsupport – Telefon
asos kundtjänst telefonnummer: +44-207-7561000.
asos telefonsupport öppettider: Måndag – lördag, 8: 00-20: 30 (brittisk tid).
asos Kundtjänst – Officiell Hemsida
På asos.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.
Kontakt asos Kundtjänst – E-post
asos kundtjänst e-postadress: [email protected].
Kontakt asos Kundservice – Twitter
asos kundtjänst twitter Länk: klicka här.
asos Kundservice – Facebook
asos kundtjänst facebook länk: klicka här.
asos Kundtjänst – Chatt
asos kundtjänst via chatt: klicka här.
asos Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Greater London House, Hampstead Road, London, NW1 7FB.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning