Fruugo Sverige Frågor och Svar

Annonser

Här kan du hitta svar på frågor om Fruugo Sverige.

Observera att detta är en oberoende sida. Svaren här är avsedda att hjälpa användare men är inte på något sätt officiella svar från företaget.

Vill du kontakta Fruugo Sveriges kundtjänst? Klicka här för de bästa kontaktalternativen.


Fråga:

Av Pia Fredriksson

10/02/2024

Har beställt pampas gräs av er och en löpare. Har bara fått löparen som var jättefin men inte pampasgräset?

Svar:

Om du har fått en delbeställning bör du begära en delåterbetalning från säljaren. Om säljaren inte är lyhörd bör du kontakta Fruugos kundtjänst.


Fråga:

Av Anita Sørensen

31/01/2024

Hei.
Jeg bestilte hvit julekrans med lys, den 29 – 11 – 2023. Hvor blir det av pakken min ?

Svar:

När du beställer på Fruugo med ”Standard internationell leverans” tar leveransen cirka 5-14 arbetsdagar från skickningsdatum. Vanligtvis erbjuder inte standardleveransalternativet spårning eller leveransbevis.


Fråga:

Av Salah Hussein

25/01/2024

Jag har inte tagit emot min beställning än och spårningsnumret är felaktigt enligt vad det avsändande fraktbolaget sa.

Svar:

Säljare på Fruugo använder ett brett utbud av ledande globala kurirer och lokala posttjänster för att leverera beställningar, beroende på ursprung, destinationsland och typ av produkt.

Du bör kontakta säljaren av din produkt direkt för att få rätt information angående din beställning.