Här kan du hitta svar på frågor om Fyndiq.
Observera att detta är en oberoende sida. Svaren här är avsedda att hjälpa användare men är inte på något sätt officiella svar från företaget.
Vill du kontakta Fyndiqs kundtjänst? Klicka här för de bästa kontaktalternativen.
Fråga:
Av Isak Holm
02/11/2024
Är produkterna på Fyndiq äkta?
Svar:
Fyndiq är en marknadsplats där flera olika säljare erbjuder sina produkter. Det är säljarna som ansvarar för att produkterna är äkta.
Fyndiq har ett Köparskydd som skyddar köpare om de skulle få en produkt som inte är äkta. Om du misstänker att en produkt inte är äkta bör du dokumentera detta med bilder och kontakta Fyndiqs kundservice direkt för att rapportera problemet.
Fråga:
Av Signe Björklund
22/03/2024
Jag fick fel produkt. Hur kan jag få en återbetalning?
Svar:
Du kan avbryta en beställning på Fyndiq inom 30 dagar efter att du mottagit produkten, genom att kontakta kundtjänst och returnera varan.