Kundtjänst kontaktuppgifter för Fyndiq. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Fyndiq – telefonnummer, e-postadress, hemsida, chatt, twitter, facebook och mer.
Om Fyndiq
Fyndiq är e-handelsföretag som säljer olika varumärkens produkter online. Företaget grundades 2009 i Sverige av Dinesh Nayar, Fredrik Norberg, Micael Widell, David Brudö och Dan Nilsson.
På Fyndiq finns det flera miljoner produkter från flera tusen olika butiker. Det betyder att Fyndiq inte har några lager eller fabriker, utan produkterna skickas direkt från butiken du köper ifrån.
Hittills har över en och en halv miljon kunder köpt från Fyndiqs hemsida. Fyndiq säljer allt från tandborstar och parfym till köksredskap och elektronik. På Fyndiqs webbplats finns 11 huvudkategorier som: Mode, Mobil och surfplattor, elektronik och sport och fritid. I dessa kategorier finns flera underkategorier.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Fyndiq Kundtjänst – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
Fyndiq Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på fyndiq.se: klicka här.
Fyndiq Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Fyndiq kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Fyndiq Kundservice – Twitter
Fyndiq officiella twitterkonto: klicka här.
Fyndiq Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Fyndiq Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Fyndiq Kundservice – Postadress
Postadressen till Fyndiqs kundtjänst: Ynglingagatan 16, SE-113 47 Stockholm.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning