Västtrafik Kundservice – Telefon, Chatt, Mail, Kontakt

Senast uppdaterat den 12/09/2023

Bästa sätten att kontakta Västtrafiks kundtjänst:

Kundtjänst kontaktuppgifter för Västtrafik. Information för att kontakta Västtrafik via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.

Annonser

Kundservice alternativ:

Västtrafik Kundtjänst – Telefon

Hur ringer man Västtrafik?

Västtrafiks kundtjänst telefonnummer: 0771-414-300.

Västtrafiks kundcenter öppettider:

  • Måndag-fredag: 06.00-22.00
  • Lördag-söndag: 08.00-22.00

Västtrafik Kundtjänst – Hemsida

Annonser

Kontakt Västtrafiks Kundtjänst – Mailadress

Västtrafiks kundtjänst e-postadress: [email protected].

Västtrafik Kundtjänst – Chatt

Västtrafiks kundtjänst chat: besök den här länken.

Västtrafik Kundservice – Facebook

Västtrafik på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/Vasttrafik.

Västtrafik – Instagram

Västtrafik – instagramkonto: instagram.com/vasttrafik.

Västtrafik Kundservice – Postadress

Västtrafiks kundtjänst adress: Stationsgatan 3, Skövde, Västra Götaland 541 30, SE.

Om Västtrafik

Västtrafik är ett svenskt bolag som bedriver kollektivtrafik i Västsverige. Varje dag har Västtrafik 444 000 kunder som väljer att använda sig av deras buss, tåg, spårvagnar och båtar.

Västtrafik arbetar med att planera kollektivtrafik utefter kundernas dagliga arbete och aktiviteter. Bolaget har cirka 900 linjer som körs av andra partnerbolag och är också med och utvecklar ett hållbart resande.

Varje dag har Västtrafik runt 947 000 resor i kollektivtrafiken, 7000 resor med anropsstyrd trafik, har 1857 bussar, 101 tåg, 263 spårvagnar och 36 båtar i bruk som utgör ungefär 47 500 mil per dag.

Västtrafik logo

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag