Senast uppdaterat den 12/09/2023
Kundtjänst kontaktuppgifter för Västtrafik. Information för att kontakta Västtrafik via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Kundservice alternativ:
Västtrafik Kundtjänst – Telefon
Hur ringer man Västtrafik?
Västtrafiks kundtjänst telefonnummer: 0771-414-300.
Västtrafiks kundcenter öppettider:
- Måndag-fredag: 06.00-22.00
- Lördag-söndag: 08.00-22.00
Västtrafik Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på vasttrafik.se:
Kontakt Västtrafiks Kundtjänst – Mailadress
Västtrafiks kundtjänst e-postadress: [email protected].
Västtrafik Kundtjänst – Chatt
Västtrafiks kundtjänst chat: besök den här länken.
Västtrafik Kundservice – Facebook
Västtrafik på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/Vasttrafik.
Västtrafik – Instagram
Västtrafik – instagramkonto: instagram.com/vasttrafik.
Västtrafik Kundservice – Postadress
Västtrafiks kundtjänst adress: Stationsgatan 3, Skövde, Västra Götaland 541 30, SE.
Om Västtrafik
Västtrafik är ett svenskt bolag som bedriver kollektivtrafik i Västsverige. Varje dag har Västtrafik 444 000 kunder som väljer att använda sig av deras buss, tåg, spårvagnar och båtar.
Västtrafik arbetar med att planera kollektivtrafik utefter kundernas dagliga arbete och aktiviteter. Bolaget har cirka 900 linjer som körs av andra partnerbolag och är också med och utvecklar ett hållbart resande.
Varje dag har Västtrafik runt 947 000 resor i kollektivtrafiken, 7000 resor med anropsstyrd trafik, har 1857 bussar, 101 tåg, 263 spårvagnar och 36 båtar i bruk som utgör ungefär 47 500 mil per dag.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.