Västtrafik Kundservice

Kundtjänst kontaktuppgifter för Västtrafik. Information för att kontakta Västtrafik via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, facebook-sida, och mer.

Om Västtrafik

Västtrafik är ett svenskt bolag som bedriver kollektivtrafik i Västsverige. Varje dag har Västtrafik 444 000 kunder som väljer att använda sig av deras buss, tåg, spårvagnar och båtar.

Västtrafik arbetar med att planera kollektivtrafik utefter kundernas dagliga arbete och aktiviteter. Bolaget har cirka 900 linjer som körs av andra partnerbolag och är också med och utvecklar ett hållbart resande.

Varje dag har Västtrafik runt 947 000 resor i kollektivtrafiken, 7000 resor med anropsstyrd trafik, har 1857 bussar, 101 tåg, 263 spårvagnar och 36 båtar i bruk som utgör ungefär 47 500 mil per dag.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakt Västtrafiks Kundservice – Kundcenter

Västtrafiks kundtjänst telefonnummer: 0771-41-43-00.

Västtrafiks kundcenter öppettider: Måndag-fredag: 06: 00-22: 00
Lördag-söndag: 08: 00-22: 00.

Västtrafik Kundtjänst – Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på vasttrafik.se: klicka här.

Kontakt Västtrafiks Kundtjänst – E-post

Västtrafiks kundtjänst e-postadress: [email protected].

Västtrafik Kundservice – Facebook

Västtrafik på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Västtrafik Kundtjänst – Chatt

Västtrafiks kundtjänst chat: besök den här länken.

Västtrafik Kundservice – Postadress

Västtrafiks kundtjänst adress: Stationsgatan 3, Skövde, Västra Götaland 541 30, SE.