Här kan du hitta svar på frågor om Hotels.com.
Observera att detta är en oberoende sida. Svaren här är avsedda att hjälpa användare men är inte på något sätt officiella svar från företaget.
Vill du kontakta Hotels.coms kundtjänst? Klicka här för de bästa kontaktalternativen.
Fråga:
Av Karin Lindström 12/12/2024
Hur kan jag uppdatera felaktiga uppgifter i min bokning?
Svar:
För att uppdatera felaktiga uppgifter i din bokning hos Hotels.com, logga in på ditt konto på deras webbplats eller app. Gå till ”Dina bokningar,” välj den aktuella bokningen och använd alternativet för att ändra uppgifterna.
Om ändringen inte är möjlig online, kontakta deras kundtjänst via telefon eller chatt för hjälp.
Tänk på att vissa ändringar kan innebära avgifter eller vara beroende av hotellets regler.
Fråga:
Av Emma Lindström 04/12/2024
Kan kundtjänsten hjälpa mig med ändringar i sista minuten på min bokning?
Svar:
Ja, kundtjänsten kan ofta hjälpa till med ändringar i sista minuten, men det beror på bokningens villkor och hotellets policy. Kontakta kundtjänsten så snart som möjligt för att få hjälp.