Senast uppdaterat den 12/12/2024
Kundtjänst kontaktuppgifter för Hotels.com Sverige. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Hotels.com – telefonnummer, mejladress, hemsida, chatt, whatsapp, twitter, facebook och mer.
Kundtjänst alternativ:
Hotels.com Sverige Kundservice – Telefon
Hotels.com Sveriges kundtjänst telefonnummer:
- Lokalsamtal: 08 502 520 25
- Från utlandet (avgifter tillkommer): +46 8 502 520 25
- För bokning av flyg och paketresor: 08 51 98 95 09
Hotels.coms kundcenter öppettider: 24/7.
Hotels.com Sverige Kundtjänst – Hemsida
På Hotels.com hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer:
Hotels.com Sverige Kundtjänst – Chatt
Hotels.com Sveriges kundtjänst chattlänk: service.hotels.com/sv-se.
Klicka på chattikonen längst ned på sidan för att kontakta supporten.
Hotels.coms Kundtjänst – Mailadress
Hotels.coms kundtjänst e-postadress: [email protected].
Hotels.com Kundservice – Twitter
Hotels.coms kundtjänst twitter länk: twitter.com/Hotelscomhelp.
Hotels.com – Twitter-konto: twitter.com/hotelsdotcom.
Hotels.com Kundservice – Facebook
Facebooksidan för Hotels.com Europe: facebook.com/Hotels.comEurope.
Hotels.com Kundservice – Postadress
Hotels.com kundtjänst adress: 10440 North Central Expressway, Suite 400, Dallas TX, 75231, United States.
Hotels.com Kundrecensioner
Jättedålig kundsupport. Endast robotar som svarar och helt ologiska
Jättedålig kundsupport. Endast robotar som svarar och helt ologiska.
Drar pengar från kontot trots att vi avbokat vistelsen.
Trist att det inte går att få tag i en människa!
Telefon och chat går bara till botar och ai-röster som inte förstår. Mailen går inte fram utan man får ”olevererbart” i retur. Känns jättetråkigt!
Blandade intryck
Hotels.com funkar okej, men inte utan problem. Det är lätt att boka, men jag tycker avbokningsvillkoren är oklara ibland. Kundtjänsten hjälpte mig till slut med ett problem, men det tog längre tid än jag hoppats. Rewards-programmet är bra, men kunde vara enklare att använda.
Lurad på återbetalning efter en resa som Hotels.com strulat med.
Kan inte använda min rabattkupong och kan inte få prata med någon som kan hjälpa mig. Hotels.com är skit!
WORST CUSOMER SERVICE I COULD EVER DREAM OF !!!!!!!!!!!
VIKTIGT MEDDELANDE TILL ANSVARIGA FÖR KUNDSERVICE FRÅN KUND
Vill göra Er uppmärksamma på att Er telefontjänst inte fungerar OCH ATT MAILEN INTE KOMER FRAM !!!!!!!!!!!!!
Feedback = det sämsta jag har sett och upplevt genom tiderna !!
Hade varit Betydligt enklare för mig som Kund att tala med någon direkt. Telefontjänsten kräver mycket tid och uppgifter som ska tags fram (=meningslöst arbete) av kunden, samtidigt som det inte ger något mervärde tillbaka. Alla uppgifter som jag fick i telefonen var helt felaktiga. Upplevelsen är därför Mycket dålig.
Tänk på att Många av Era kunder har begränsat med tid. Det gör att Era kunder kommer prioritera företag som har en kundservice som är enkel för Kunden. Det saknar ni – eftersom telefontjänsten Inte fungerar.
Jag uppmanar därför Er att göra en utvärdering av hur era kunder upplever telefontjänsten – i All Välmening !!
Tacksam för en snabb hantering av ärendet och förväntar mig en återkoppling från Er via mail eller telefon – NÄR JAG VÄL LYCKAS KOMMA FRAM – VILKET ÅTERSTÅR ATT SE OM JAG GÖR.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.