Senast uppdaterat den 12/02/2024
Kundtjänst kontaktuppgifter för Klarna. Information för att kontakta Klarna via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Kundservice alternativ:
Klarna Kundservice – Telefonnummer
Klarnas kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-10.
Klarnas kundcenter öppettider:
- Måndag-Torsdag: 08:30-19:00
- Fredag: 08:30-17:00
- Lördag-söndag: 10:00-17:00
Klarna Kundtjänst – Officiell Hemsida
På klarna.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
Klarna Kundservice – Chatt
Klarnas kundservice chat länk: klicka här.
Kontakt Klarnas Kundsupport – Facebook
Klarnas kundtjänst via facebook-sida: facebook.com/Klarna.
Klarna Kundservice – Twitter
Klarnas kundtjänst twitter länk: https://twitter.com/AskKlarna.
Klarna Kundservice – Instagram
Klarnas kundservice Instagram länk: instagram.com/klarna.
Klarna Kundtjänst via E-post
Ingen kundservice via e-post.
Klarna Kundservice – Postadress
Klarnas kundtjänst adress: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.
Om Klarna
Klarna är ett svenskt finansiellt techbolag så kallat ”fintechbolag” och grundades 2005. Klarna erbjuder betallösningar för kunder som handlar online via fakturor och betalningar i efterhand. År 2014 förvärvade Klarna företaget SOFORT och blev då i stället Klarna Group.
Klarna som koncern har cirka 3500 anställda, är verksamma i 17 länder med 250 000 butiker och har över 90 miljoner aktiva konsumenter. Det sker ungefär 2 miljoner transaktioner per dag genom Klarna.
Klarna har olika betaltjänster. Kunden kan antingen betala direkt, prova varan först och betala senare, eller dela upp sin betalning genom längre avbetalningar.
Klarna Kundrecensioner
Ersatt svensk kundtjänst med ”AI” och tredjepart support från central-asien
Helt omöjligt att få hjälp med något via deras support chat. Efter att ha fajtats med deras miserabla ”AI” och till slut fått tag på en människa visar det sig att ”Abdollah” inte kan svenska, eller ens engelska, och allt mellan oss sköts med maskinöversättning. Precis allt blir fel på grund av språkbarriären och den usla översättningsmjukvaran som Klarna använder, så jag kunde inte få kvalificerad hjälp med återbetalningen av mina 8000 kr som Klarna suttit på i över en månad.
Skulle inte vilja ge en stjärna överhuvudtaget. Omöjlig kundservice, bara chat där man inte kan få ett vettigt svar.
Jag ville prata med någon på kundservisce men blev bara erbjuden chat. Blev hala tiden uppmanad att använda app och chat. Jag hade fått ett konstigt sms uppläst för mig på mobilen. Blev uppmanad att ta en skärmdump av meddelandet. Det var ju för helvete ett röstmeddelande. Det är ju det som uppläst betyder. Efter 40 minuter hade jag fortfarande inte fått ett adekvat svar. Då gav jag upp. Hejdå Klarna! Aldrig mer Klarna!
Har vid samma tillfälle betalat samma summa kr 4750
Att jag inte får klart besked från er kundservice, sedan de har konstaterat att mina uppgifter stämmer fortfarnde efter 20 dagars inte fått återbetalningen.
Problem med retur till lillyolsson
Pågående dialog med Klarna sen början av april ang retur till lillyolsson ett synnerligen oseriöst företag som Klarna dessutom har samarbete med? Det kunde inte Klarna lösa trots er påstådda policy! Betalar nu 12/9 synnerligen besviken o tappat förtroende. Lägger en anmälan hos Konsumentombudsmannen inför framtida ev problem!
Omöjligt att få svar på frågor
Ingen tel-kontakt
chat avslutas tvärt
etc
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.