Senast uppdaterat den 05/08/2023
Kundtjänst kontaktuppgifter för Klarna. Information för att kontakta Klarna via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Om Klarna
Klarna är ett svenskt finansiellt techbolag så kallat ”fintechbolag” och grundades 2005. Klarna erbjuder betallösningar för kunder som handlar online via fakturor och betalningar i efterhand. År 2014 förvärvade Klarna företaget SOFORT och blev då i stället Klarna Group.
Klarna som koncern har cirka 3500 anställda, är verksamma i 17 länder med 250 000 butiker och har över 90 miljoner aktiva konsumenter. Det sker ungefär 2 miljoner transaktioner per dag genom Klarna.
Klarna har olika betaltjänster. Kunden kan antingen betala direkt, prova varan först och betala senare, eller dela upp sin betalning genom längre avbetalningar.
Kundservice alternativ:
Klarna Kundservice – Telefonnummer
Klarnas kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-10.
Klarnas kundcenter öppettider:
- Måndag-Torsdag: 08:30-19:00
- Fredag: 08:30-17:00
- Lördag-söndag: 10:00-17:00
Klarna Kundtjänst – Officiell Hemsida
På klarna.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
Klarna Kundservice – Chatt
Klarnas kundservice chat länk: klicka här.
Kontakt Klarnas Kundsupport – Facebook
Klarnas kundtjänst via facebook-sida: facebook.com/Klarna.
Klarna Kundservice – Twitter
Klarnas kundtjänst twitter länk: https://twitter.com/AskKlarna.
Klarna Kundservice – Instagram
Klarnas kundservice Instagram länk: instagram.com/klarna.
Klarna Kundtjänst via E-post
Ingen kundservice via e-post.
Klarna Kundservice – Postadress
Klarnas kundtjänst adress: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.