Klarna Recensioner

Klarna

1,1
1,1 av 5 stjärnor (baserat på 12 recensioner)
Annonser


Klarna Översikt

1,1
1,1 av 5 stjärnor (baserat på 12 recensioner)
Utmärkt0%
Väldigt bra0%
Medel0%
Dålig8%
Terrible92%

Senaste Klarna Recensioner

Kontakt Mrd Klarna

december 4, 2024

Svårt att nå dem.

Judit

Ersatt svensk kundtjänst med ”AI” och tredjepart support från central-asien

november 4, 2024

Helt omöjligt att få hjälp med något via deras support chat. Efter att ha fajtats med deras miserabla ”AI” och till slut fått tag på en människa visar det sig att ”Abdollah” inte kan svenska, eller ens engelska, och allt mellan oss sköts med maskinöversättning. Precis allt blir fel på grund av språkbarriären och den usla översättningsmjukvaran som Klarna använder, så jag kunde inte få kvalificerad hjälp med återbetalningen av mina 8000 kr som Klarna suttit på i över en månad.

Daniel

Skulle inte vilja ge en stjärna överhuvudtaget. Omöjlig kundservice, bara chat där man inte kan få ett vettigt svar.

november 4, 2024

Jag ville prata med någon på kundservisce men blev bara erbjuden chat. Blev hala tiden uppmanad att använda app och chat. Jag hade fått ett konstigt sms uppläst för mig på mobilen. Blev uppmanad att ta en skärmdump av meddelandet. Det var ju för helvete ett röstmeddelande. Det är ju det som uppläst betyder. Efter 40 minuter hade jag fortfarande inte fått ett adekvat svar. Då gav jag upp. Hejdå Klarna! Aldrig mer Klarna!

Monica Bengtsson

Har vid samma tillfälle betalat samma summa kr 4750

september 30, 2024

Att jag inte får klart besked från er kundservice, sedan de har konstaterat att mina uppgifter stämmer fortfarnde efter 20 dagars inte fått återbetalningen.

Georg Gullstrand

Problem med retur till lillyolsson

september 13, 2024

Pågående dialog med Klarna sen början av april ang retur till lillyolsson ett synnerligen oseriöst företag som Klarna dessutom har samarbete med? Det kunde inte Klarna lösa trots er påstådda policy! Betalar nu 12/9 synnerligen besviken o tappat förtroende. Lägger en anmälan hos Konsumentombudsmannen inför framtida ev problem!

Rita

Omöjligt att få svar på frågor

augusti 31, 2024

Ingen tel-kontakt

chat avslutas tvärt

etc

dan

Får inte tillbaka för mycket betald summa.

augusti 18, 2024

Har betalat av misstag in dubbel summa, nu är det hopplöst att få tillbaka pengarna. Har säkert suttit i telefon i 4-5 timmar väntat och väntat på svar. Har fyllt in återbetalnings blanketten 3ggr. Nu vill Klarna att jag ska vända mej till deras kund ombud för att klaga. Var är problemet ???? BETALA inte med Klarna.

Stig-Ola Öman

Svårt att nå kundtjänst i deras app samt hemsida. Det löste mitt problem till slut.

augusti 12, 2024

Jag hade betalat till deras konto i tid, men trots det så fick jag meddelande och påminnelser. Hamnade i långa telefonköer och märkliga chatt-avslut där rådet var att betala fakturan på nytt. Jag kontaktade banken som lämnade ut ett utdrag som styrkte min inbetalning, men det var mycket svårt att får svar. Jag var på väg att ge upp, men fick till slut kontakt med en person på Klarna som som lyckades lösa mitt problem på mycket kort tid vilket gladde mig rejält.

Företaget är det ledande i fakturaköp, men jag önskar att det blir bättre på mänsklig kontakt samt att det ska vara enklare med kontakten för oss som köper och säljer via Klarna.

Jonas

Klarna går ej att nå!

juni 3, 2024

Försöker nå er via telefon eller e-post. Det visar sig vara stört omöjligt! Jag får plats 135 i telefonkön och ni tar inte emot kundtjänstfrågor via e-post. Härmed slutar jag vara kund hos er. Detta är helt oacceptabelt. Er chatt bemannas numera av en AI-assistent. Var finns den personliga kontakten???

Agnetha Johansson

Det nya mailutförandet

maj 5, 2024

Nu slutar jag att betala med Klarna eftersom betalning med telefonen/banken inte längre är möjligt

Björn Kelvg