Klarna Recensioner

Klarna

1,1
1,1 av 5 stjärnor (baserat på 8 recensioner)
Annonser


Klarna Översikt

1,1
1,1 av 5 stjärnor (baserat på 8 recensioner)
Utmärkt0%
Väldigt bra0%
Medel0%
Dålig13%
Terrible87%

Senaste Klarna Recensioner

Problem med retur till lillyolsson

september 13, 2024

Pågående dialog med Klarna sen början av april ang retur till lillyolsson ett synnerligen oseriöst företag som Klarna dessutom har samarbete med? Det kunde inte Klarna lösa trots er påstådda policy! Betalar nu 12/9 synnerligen besviken o tappat förtroende. Lägger en anmälan hos Konsumentombudsmannen inför framtida ev problem!

Rita

Omöjligt att få svar på frågor

augusti 31, 2024

Ingen tel-kontakt

chat avslutas tvärt

etc

dan

Får inte tillbaka för mycket betald summa.

augusti 18, 2024

Har betalat av misstag in dubbel summa, nu är det hopplöst att få tillbaka pengarna. Har säkert suttit i telefon i 4-5 timmar väntat och väntat på svar. Har fyllt in återbetalnings blanketten 3ggr. Nu vill Klarna att jag ska vända mej till deras kund ombud för att klaga. Var är problemet ???? BETALA inte med Klarna.

Stig-Ola Öman

Svårt att nå kundtjänst i deras app samt hemsida. Det löste mitt problem till slut.

augusti 12, 2024

Jag hade betalat till deras konto i tid, men trots det så fick jag meddelande och påminnelser. Hamnade i långa telefonköer och märkliga chatt-avslut där rådet var att betala fakturan på nytt. Jag kontaktade banken som lämnade ut ett utdrag som styrkte min inbetalning, men det var mycket svårt att får svar. Jag var på väg att ge upp, men fick till slut kontakt med en person på Klarna som som lyckades lösa mitt problem på mycket kort tid vilket gladde mig rejält.

Företaget är det ledande i fakturaköp, men jag önskar att det blir bättre på mänsklig kontakt samt att det ska vara enklare med kontakten för oss som köper och säljer via Klarna.

Jonas

Klarna går ej att nå!

juni 3, 2024

Försöker nå er via telefon eller e-post. Det visar sig vara stört omöjligt! Jag får plats 135 i telefonkön och ni tar inte emot kundtjänstfrågor via e-post. Härmed slutar jag vara kund hos er. Detta är helt oacceptabelt. Er chatt bemannas numera av en AI-assistent. Var finns den personliga kontakten???

Agnetha Johansson

Det nya mailutförandet

maj 5, 2024

Nu slutar jag att betala med Klarna eftersom betalning med telefonen/banken inte längre är möjligt

Björn Kelvg

Dåliga funktioner i appen

maj 1, 2024

Rent av usel, när det gäller att rapportera ett problem. Onödigt krånglig för oss användare.

Christer

Försämring av tjänsten med senaste app

januari 29, 2024

Efter att ha gradvis förändrat appen från en smidig, lätt att förstå app till en krånlig app riktad främst till att annonsera och tjäna så mycket man kan har klarna nu släppt senaste version där man måste överge alla rättigheter till privat data till dem. Det som de sedan kan sälja vidare.

Det strider mot EU’s datasäkerhetsregler vilket vittnes om med böter i miljon belopp nyligen.

De verkar inte bry sig ett dugg om detta utan senaste appen kräver att man godkänner deras data insamling för att kunna använda appen.

Jag har använt Klarna för sista gången och raderat appen.

Bra gjort Klarna.

Nix