Senast uppdaterat den 06/07/2023
Här är information om hur du kontaktar Air Asias kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Air Asia
AirAsia är ett lågprisflygbolag och ett av de största flygbolagen i Malaysia, grundat 1994.
AirAsia och dess dotterbolag Indonesia AirAsia, Thai AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia X, Thai AirAsia X och AirAsia Indien betjänar inrikes och internationella flygningar till mer än 165 destinationer i 25 länder, med en flotta av Airbus A320-flygplan.
AirAsia har utsetts till världens bästa lågprisflygbolag i 11 år i rad. Flygbolagets kommersiella huvudkontor ligger i Kuala Lumpur.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt Air Asias Kundservice – Kundcenter
Air Asias kundtjänst telefonnummer: +91-80-4666-2222.
Air Asias kundcenter öppettider: 24/7.
Air Asia Kundtjänst – Företagets Hemsida
På Airasia.com hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.
Air Asia Kundtjänst – E-post
– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.
Air Asia Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
Kontakt Air Asias Kundsupport – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan.
Air Asia Kundtjänst – Chatt
Air Asias kundtjänst via chatt: klicka här.
Air Asia Kundservice – Postadress
Air Asias kundtjänst adress: RedQ, Jalan Pekeliling 5, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (klia2), 64000 Sepang, Malaysia.