Senast uppdaterat den 12/03/2023
Här är information om hur du kontaktar Lawlines kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Lawline
Lawline är en svensk webbplats fokuserad på juridik, med 2 främsta uppgifter. Ett, att göra juridiken mer tillgänglig till jurister och allmänheten genom att erbjuda gratis juridisk rådgivning. Två, att ge juriststudenter en möjlighet att pröva sina teoretiska kunskaper i praktiken som ett komplement till juristutbildningen.
Samtliga rådgivare – runt 200 i dagsläget – på Lawline har läst minst ett år på ett svenskt juristprogram och har lämpliga akademiska meriter för att vara av hjälp till juriststudenter och allmänheten.
Lawlines webbsida startades den 4:e oktober 2005 och är i dagsläget Sveriges största juridiska webbplats, med mer än 400 000 unika besökare per månad. På webbplatsen finns ett frågearkiv med över 93 000 frågor och svar.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Lawlines Kundservice – Kundcenter
Lawlines kundtjänst telefonnummer: 08-533-300-04.
Lawlines kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 10: 00-16: 00.
Lawline Kundtjänst – Officiell Hemsida
På lawline.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.
Lawlines Kundtjänst – E-post
Lawlines kundtjänst e-postadress: [email protected].
Lawline Kundservice – Facebook
Lawline kundtjänst facebook länk: klicka här.
Lawline Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Lawline Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Lawline AB
Oxenstiernsgatan 25
115 27 Stockholm.