Här är information om hur du kontaktar Lysts kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Lyst
Lyst etablerades 2010 i London av Chris och Seb. Lyst är en sökplattform för mode som låter dig söka från tusentals modebutiker online samtidigt. Det betyder att du kan söka baserat på pris av en vara, och se var det är rea på just den produkten du vill köpa.
Lyst har över 200 anställda, som jobbar i små team som tar hand om olika saker.
80 procent av alla anställda på Lyst jobbar med tekniken bakom deras service. Lyst har sitt högkvarter i London, Storbritannien.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Lyst Kundtjänst – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
Lyst Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på lyst.com: klicka här.
Lysts Kundtjänst – E-post
Lysts kundtjänst e-postadress: [email protected].
Lyst Kundservice – Facebook
Kontakta Lyst på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Lyst Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Lyst Kundservice – Postadress
Lyst kundtjänst adress: Lyst Limited
Floor 7, The Minster Building
21 Mincing Lane
London
EC3R 7AG.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning