Försöker du kontakta Nestlés kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Nestlés kundtjänst via telefon, e-post, chatt, hemsida, sociala medier, osv.
Om Nestlé
Mångfacetterade multinationella schweiziska Nestlé är både ett av världens största företag, och ett bra alternativ för allt ifrån barnmat till godis och pulversoppor. Med mer än 154 år på nacken är de ett tryggt val när det kommer till utbud och produktsäkerhet. Numera anstränger de sig även för att säkerställa rättvisa arbetsvillkor i samtliga av deras produktionsländer.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Nestlés Kundservice – Kundcenter
Nestlés kundtjänst telefonnummer: 020-299-200.
Nestlés kundcenter öppettider: Veckodag: 09: 00-16: 00.
Övriga telefonnummer för support:
020-299-300
Nestlé Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på nestle.se: klicka här.
Nestlé Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Nestlé kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Nestlé Kundservice – Twitter
Kontakta Nestlé på deras officiella twitterkonto: klicka här.
Nestlé Kundservice – Facebook
Nestlé kundtjänst facebook länk: klicka här.
Nestlé Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Nestlé Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Box 7173, 250 07, Helsingborg, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning